απόδημος Έλληνας

Posted by apodimosellinas στο 14/10/2012

Ο μαλάκας Αθηναίος (επιστολη αναγνωστη)

Είμαι ένας Αθηναίος τρίτης γενιάς και δυστυχώς όλοι οι στενοί συγγενείς μου έχουν φύγει από αυτην την άμοιρη ζωή χωρίς να περιμένουν να δουν τα νέα δημοκρατικά μέτρα του ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Μου άφησαν κληρονομιά ένα νεοκλασσικό στο Κολωνάκι 476 τετραγωνικών που εδώ και είκοσι χρόνια χρησιμοποιώ μόνο ένα μικρό δωμάτιο στο ισόγειο και όλο το άλλο είναι κλειστό. Παρά τις αλλεπάλληλες ενοχλήσεις τα τελευταία χρόνια να το δώσω για αντιπαροχή, τις αρνούμαι όλες σε σημείο να με λένε γραφικό οι γείτονες, ποιοι, όλοι αυτοί που κατέβηκαν από τα χωριά τους και κατάντησαν την Αθήνα μία χαβούζα σαν τα μούτρα τους με την αγαστή συμπαράσταση του εθνάρχη καρά ΑΜΑΝ αλή. Σήμερα, μέσω της εφορίας-τεκμηρίων, σε εμένα που θέλω να ζω με αναμνήσεις των αγαπημένων μου προσώπων, βρήκαν τον τρόπο να το πάρουν, καταλογίζοντας ένα τεράστιο ποσό για τα οικονομικά μου, που βέβαια δεν μπορώ να πληρώσω και θα το βγάλουν σε πληστηριασμό (έτσι με απειλεί η εφορία, δημοκρατικά, παπατζή Παπανδρέου και Καρα αμαν αλη οπως σε αποκαλουν).

 Μια επιστολή αναγνώστη στη Ρόζα Παπανικολή, Ζυρίχη

Σχολιάστε

 
