απόδημος Έλληνας

Posted by apodimosellinas στο 12/10/2012

Μια κυρία γράφει xxxx Η ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ                    (ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ JHOCI GERTSON)

Πρέπει να είμαστε η ωραιότερη χώρα στον κόσμο. Βέβαια δεν μπορώ να σας εξηγήσω πώς εγώ το διαισθάνομαι ακριβώς. Ταξιδεύω συχνά σε πολλές και διαφορετικές χώρες του κόσμου κάνοντας διαλέξεις σε σχολές και πανεπιστήμια της Ευρώπης, της Ασίας, της Αυστραλίας και της Αμερικής και συχνά παραβρίσκομαι σε συνέδρια που γίνονται ανά την υφήλιο.

Όταν βρίσκομαι σε ξένες χώρες νιώθω σαν να βλέπω, παντού υπάρχει βοήθεια, το πεζοδρόμιο είναι πεζοδρόμιο, στα κτήρια που μπαίνω όλα είναι φτιαγμένα σωστά, δε με ενοχλεί το παραμικρό.

Στη χώρα τη δική μου (Ελλάδα) όταν τολμώ να βγω έξω, η άκρη του μπαστουνιού μου χτυπάει πάντα πάνω σε εμπόδια, πολύ συχνά αξεπέραστα από ανθρώπους με τη δική μου ιδιαιτερότητα – την έλλειψη της αίσθησης γνωστή σε εσάς ως όραση.

Κι όμως γεννιέται πάντα μέσα μου αυτό το συναίσθημα, ότι πρέπει να είμαστε η ομορφότερη χώρα στον κόσμο. Σκέπτομαι καμιά φορά, τι να είναι αυτό που βλέπετε με τα μάτια σας τόσο ωραίο, που εγώ μόνο το αισθάνομαι και δεν θα το δω ποτέ μάλλον.

Μαργαρίτα Αποστόλου, Βρυξέλλες

Σχολιάστε

 
